.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موساد: ما منتظر نامه كروبي بوديم


کیهان نوشت : لجن پراكني و دروغ پردازي يك نامزد ناكام انتخابات عليه نظام براي ادامه حيات سياسي خود، با استقبال وسيع بدنام ترين عناصر ضدانقلاب و رسانه هاي همسو مواجه شده كه پس از شكست پروژه اغتشاش، دچار انفعال شده بودند.
در اين زمينه رسانه هاي فارسي زبان وابسته به رژيم هاي آمريكا و انگليس و اسرائيل با آب و تاب به انتشار تحليل هايي حول و حوش نامه محرمانه! كروبي به هاشمي رفسنجاني مي پردازند و به استناد ادعاي وي، اتهامات گوناگون ديگري را مطرح مي كنند. اين استقبال رسانه هاي انگليسي و آمريكايي نشان مي دهد كه آنها نيز همچون كروبي و حزب وي، پس از انتشار اظهارات تكان دهنده عناصري چون محمدعلي ابطحي (عضو ارشد ستاد كروبي)، عطريانفر، حسين رسام (تحليلگر ارشد سفارت انگليس) و برخي دستگيرشدگان گروههاي تروريستي كه از واقعيات آشوب ها پرده برداشتند، دچار شوك شديد شده و براي انحراف ذهن افكار عمومي از واقعيت منزجركننده برخي خيانت ها و جنايت ها، در تدارك پروژه اي تازه براي دادن آدرس انحرافي به مردم و فريب اذهان عمومي از اصل ماجرا برآمده اند.
عليرضا نوري زاده از مزدوران سابق لانه جاسوسي آمريكا كه هم اكنون در خدمت سرويس جاسوسي موساد قرار دارد، در گفت وگو با راديو زمانه درباره نامه كروبي گفت: ارزش نامه بيشتر از اين جهت است كه ايشان به عنوان يكي از اركان ]؟![ نظام جمهوري است. و از سوي ديگر او به عنوان يك رجل ديني ]؟![ يعني دولتمردي كه صاحب لباس ديني و عبا و عمامه است، صاحب اعتبار است.
نوري زاده مدعي شد «كروبي هميشه دغدغه اش حفظ نظام است» تا دروغ پراكني و عقده گشايي وي را برخاسته از اراده حفظ نظام نشان دهد اما در ادامه مصاحبه به اعتبار اينكه دروغگو كم حافظه است، تصريح كرد: آقاي كروبي با طرح اين نامه، تتمه آبرويي را هم اگر نظام داشت حتي نزد مؤمنان به نظام بر باد داد.
اين جاسوس نشاندار اسرائيل دليل ديگر استقبال رسانه هاي بيگانه از اتهام پراكني كروبي را فاش كرد آنجا كه گفت «مطلبي كه آقاي كروبي گفته، به صورتي گسترده در منطقه توسط رسانه هايي نظير العربيه، الجزيره و ام بي سي پخش شد و بعضي از كشورهاي عربي هم منتظر چنين نامه اي بودند تا ثابت كنند رژيم ايران هيچ ارتباطي با اسلام ندارد. بدين ترتيب هر حرفي ايران درباره فلسطين و غيره بزند، ارزشي نخواهد داشت.
نوري زاده همچنين گفت: اين ماجرا لطمه سنگيني به جمهوري اسلامي است و خواهيم ديد ماجرا به همين جا ختم نخواهد شد.
گفتني است به نوشته روزنامه جمهوري اسلامي هاشمي رفسنجاني پاسخ نامه كروبي را داده و به استناد مكاتبه اي كه با رئيس قوه قضاييه داشته، به كروبي خبر داده كه رفتارهاي مورد ادعا در نامه مذكور واقعيت ندارد. جمهوري اسلامي به كنايه نوشت: البته احتمالا تا رسيدن پاسخ آيت الله هاشمي به آقاي كروبي، كمي بيش از 10روز وقت تعيين شده توسط وي، طول كشيده است(!)
معرفي كروبي به عنوان ركن نظام و رجل ديني! از سوي يك مزدور موساد نشان مي دهد كه دشمنان اتفاقا براي بدنام كردن روحانيت و شخصيت هاي نظام، افرادي را به خدمت گرفته و در اطراف كروبي چيده اند تا از زبان عنصر ساده لوح، شهرت طلب و ناكامي چون وي به خدشه در حيثيت نظام اسلامي بپردازند حال آن كه كروبي از سالها پيش به واسطه آلوده شدن به مفسدين اقتصادي نظير جزايري (صرفا با 300ميليون پول) و برخي مفسدين سياسي و مطبوعاتي كه حاصل سياهكاري هاي حزبي و مطبوعاتي را در اعتماد ملي جمع كردند از خود سلب صلاحيت كرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مرداد 1388
بابا خداوکیلی دست بردارید هر کس هر حرفی میزند تند ربطش میدهند به خارج و این و ان بنظر من الان موساد و سیا باید بیان از ما یاد بگیرن چطوری داریم خودزنی میکنیم کیهان هم واقعا دلش خوش است هر حرفی از خارجی ها که بنفعش هست رو با اب و تاب و با صورت حق به جانب مینویسه هر جا هم به ضررش باشه هوچی بازی در میاره
نا شناس 24 مرداد 1388
تورا بخدا راجب کروبی یار دیرین امام اینگونه قضاوت نکنید چون کروبی الکی حرف نمی زند و مطمئن باشید تا آخر رو حرفش است .البته این حسن را هر کسی ندارد و انهم در چنین وضعیتی .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.